lördag 20 oktober 2012

Vilken Dag!

 
I dag var det dags för vernissage!
 
Regnet öste ner och jag undrade just hur många som skulle vilja ge sig ut i det här ruskvädret....
 
Så glatt överraskad jag blev!
 
Det blev en helt fantastisk dag med flera härliga möten med både nya och gamla bekanta, dessutom familjen, släktingar och vänner!
 
 
 
Efter 4 timmar med en strid ström besökare, har jag landat hemma och är rätt övertygad om att jag kommer sova gott
 - inom kort :)
 
Det fick bli champagne när jag kom hem!
 
I morgon är en ny dag - med nya utmaningar
Då är det Rotarykonsert med Kören Stämbandet i
Mjölby Kyrka och jag ska hålla välkomsttalet
 
Årets solist är den fantastiska 
Lena Maria Klingvall
 så det ska bli så mysigt att få njuta av skön musik och sång i höstmörkret! 
 
Nu ska jag prata lite med kudden tror jag .........
 
Natti Natti alla goda glada!
Kram Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar