måndag 4 mars 2013

Vernissagedag på SMHI i Norrköping

Idag har jag den stora glädjen att få visa mina tavlor på 
SMHI i Norrköping.

Det ska bli spännande och kul att få möta alla konstintresserade ur personalen.

I fredags var jag där och hängde mina 15 tavlor.
Det blir både akryl, akvarell och grafik.






Det är alltid en liten spänning inför en visning/vernissage.




Konsten är väldigt personlig, man målar med mycket känslor och man skulle aldrig ställa ut något man inte själv tycker om! 




Sa just det när jag "hängde" .... åhhh den här är jag ju kär i....vet inte om jag skulle kunna skiljas från den...osv... 
så'n är jag, fniss.... 


Ser fram emot eftermiddagsvernissagen!

Kram Pernilla 


PS: Du vet väl om min hemsida?
www.ateljelovbacka.se



1 kommentar:

  1. Skickar dig ett varmt Lycka till idag på din visning.
    Förstår att det känns pirrigt........att måla kan ju känns ganska utlämnande ibland.

    Kram från Anneli

    SvaraRadera