söndag 28 juli 2013

Skolkamrater

Vi lärde känna varandra när min familj flyttade till Ljungsbro och jag började i ny skola där - jag var 9 år.

Det är 30 år sedan vi sist satt vid samma bord alla tre!

Jag är så oerhört glad att vi fick till en träff när vi är i Skåne allihop!

Vi har fler skolkamrater här - så den här träffen lär växa till nästa år!

Älskade vänner!
Ni ligger mig så oerhört varmt om hjärtat!

Tack Dita för att vi fick komma och bo hos dig o din sambo i ert underbara sommarhus i Höllviken! Anna och jag kände oss så varm, varmt välkomna av Er!


Ni bor i en idyll!

Det blev mycket fniss - en och annan tår blev det allt också!

Tänk att man kan ses efter så många år och på något sätt bara fortsätta där man var.... 
och påbörja uppdateringen... 

Vi insåg nog alla att vi har många gemensamma nämnare och att våra liv på något sätt ändå liknar varandra.

Konstigt, men det kanske handlar kanske om värderingar och uppfostran vi fått med från vår barndom.

Jag njöt att få vara i ert sällskap och vi ses snart igen!

Kram till Er alla därute! 

Varför inte ta kontakt med någon vän du inte pratat med på länge och återuppliva gamla minnen samtidigt som ni skapar nya!

Pernilla






1 kommentar: