måndag 16 april 2012

Premiär för Ateljé Lövbackas blogg

Premiärinlägget i min blogg...... hjälp - hur gör man? :)

Tittar ut och funderar på att ta en skön morgonpromenad i det fantastiska vårväder som visade sig igår - en helt underbar Söndag! Men vad ser jag - snö! Ruggigt väder m snöblandat regn! 
Hmmm, det är väl bara att gilla läget, vet hur skönt det är efteråt.

Igår var det i alla fall en härlig dag! Har just fått leverans av min grafikpress och gjorde en del inställningar och tester med den, så himla kul att ha en alldeles egen - även om det är en mindre variant så kommer den ge mig massor av goda stunder!

Det var så varmt ute att jag kunde arbeta med öppen dörr ut mot trädgården och där vårstädade min man - eller försökte i alla fall - han blev visst avbruten några gånger av en fru som hade glädjefnatt i ateljén - kom och titta, ser du hur bra det blir, vad tror du om det här... osv, ja det var verkligen spännande att komma igång med pressen.

Då var det måndag igen då - ny vecka - nya utmaningar!

  
Ha det gott....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar