onsdag 23 januari 2013

Tulpanfras

Tulpaner, tulpaner tulpaner...... visst är dom vackra!


Inte en tulpan är den andra lik - och som vackrast när de "vräker" sig ut och är på gång att blomma över!


Lyser upp i mörkret och påminner om att våren är 
på väg!



Tänder några ljus och njuter av tillvaron!


För idag har jag arbetat med den där högen ni vet, på skrivbordet som jag ska ta lite senare...... och nu var det väldigt sent och väldigt mycket i den, har inte ens hjälp att blänga på den, ville inte försvinna!

Klappar mig själv på axeln!

(såklart är det med mina egna papper - "skomakarns barn" ni vet)

Och nu när det är klart, får jag njuta av min ateljé!
http://www.ateljelovbacka.se/



Kram på Er!
Pernilla


PS: glöm inte kolla in barometern innan ni går ut:










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar