torsdag 2 maj 2013

Då har vi "hängt" ikväll

Bokslutstider, samtidigt som vi ställer ut tillsammans

Idag blev det tidigt, vaknade halv fem, så redan halv sex började jag jobba på hemmakontoret, för att sedan passera glasmästarn kl 7 och ta en sista titt på några akvareller som han ramar sååå snyggt, innan jag for till Linköping för att köra bokföring.
Lite hektiskt ibland, men tur att man älskar det man gör!

Ikväll har maken och jag hängt våra tavlor på biblioteke i Mjölby, där vi håller vernissage på lördag kl 11-13.

Hoppas just Du har lust att komma!



Den här gången har jag valt att ta med två större akrylmålningar och några mindre akvareller. 
Ska bli spännande, eftersom jag inte brukar visa just akvareller.

Ha det gott god vänner 
och
njut av livet

Kram Pernilla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar