torsdag 10 maj 2012

Möhippa på lördag och fixa fint på glasverandan!

Tjoho - den vita lampan är min - behövde den verkligen... 

Ser fram emot en kreativ helg!

 
Å så sitter jag ju här och drömmer om trädgården och den kommande sommaren, fick tips om en mysig blogg/webbshop, med många spännande växter nämligen Ensamma trädets plantskola

Här en bild jag lånat från bloggen och Anders Kjellsson:

Underbart - eller hur!



Nu längtar jag till sommaren och
vår egen trädgård:




I morgon förbereder jag helgen eftersom det kommer 9 härliga tjejer hit och ska skapa en tavla tillsammans med en blivande brud på en del av hennes möhippa - ska bli så himla kul!

Ha det gott vänner! 


4 kommentarer:

  1. Åh vilken rolig idé för en möhippa!
    Blir ju ett härligt minne.
    Ska ta o kolla in i bloggen/webbshoppen som du nämnt.
    Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  2. Tack, va kul att du tycker det - tror också det kan bli lyckat - bilder kommer :)Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  3. vilken vacker blogg du skapat och så mysig att läsa. Jag har länkat från min blogg till din. KRAM

    SvaraRadera
  4. Tack Ulla - va du är gullig! Kram

    SvaraRadera