lördag 12 maj 2012

Möhippa - vilken dag!

Idag har skaparlusten flödat i ateljén, ett gäng tjejer som höll en del av sin möhippa här i min ateljé.

Egentligen skulle de börja med en picnic i det gröna - men pga regnet fick de äta matsäcken här, innan vi kastade oss över bilder på brudparet med familj och den stora duken som stod och väntade på oss.

Många glada skratt och massor med energi - tänk så roligt man kan ha några timmar en eftermiddag med Street Art! Och va mysigt minne för bruden som gjort det här tillsammans med sina vänner.







Nu önskar jag brudparet all lycka i framtiden och just nu vet jag att bruden blir överraskad med ett champagnebad på badhotellet i Tranås - det lät väl helt ok!

Här är några av tjejerna innan de far vidare på kvällens roligheter - hoppas ni får det riktigt gott!!!

Själv festar jag med kanelbulle och cider i köket, fniss


Innan kvällsmatens som idag består av svensk färskpotatis och sparris, tillsammans med fläskfilé - mumsfillibabba!



Kram och ha en härlig lördagskväll alla!

(Fler bilder från möhippan kan du hitta på min hemsida)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar