måndag 4 februari 2013

Jag är tok-kär!

Fick en fantastisk present av en väninna i helgen - jag är fortfarande helt tagen av den fina gåvan!

En vacker ask


Skyddade denna lilla varelse


Den mest bedårande lilla hare man kan tänka sig:


Se vilken söt liten krabat!



Skålen är designa av duon Bernadotte & Kylberg för Gustavsberg.
Serien heter Svenska Djur och där finns denna underbara lilla hare. Man kan inte bli annat än förälskad. Nu är frågan om jag ska äta morgonyoghurt i den, jordgubbar på sommaren och varför inte göra en lite gratäng i ugnen - den är nämligen ugnsfast.

Varje gång jag använder den kommer jag le och tänka på min kära väninna som jag har den stora lyckan att ha i mitt liv, och som jag lärde känna redan i bardomen. 
Tyvärr bor vi lite långt från varandra...

Men aldrig längre bort än ett telefonsamtal, ett sms, eller ett inlägg på fejjan. Det bästa är att vi båda vet att vi finns där, även om vi inte alltid har tid att höra av oss till varandra. 

Men ingen har några krav på en viss frekvens - så även om det går flera veckor är det en glad röst man hör i andra änden!

Det är riktig vänskap!

Vilken tur att jag har några av Er kära väninnor i mitt liv!
Ni förgyller verkligen min tillvaro!

Ha det gott alla ni därute och var rädda om era vänner!

Kramar
Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar