torsdag 14 februari 2013

Kvinnliga företagare

Vilka proffsiga och generösa företagande kvinnor det finns här i Mjölby!

Ikväll har vi lyssnat till Anna Elmdahl på 

Vi pratar affärsplaner..... hur kul låter det?!?!

Men jag lovar - vi har haft en både rolig och givande kväll - nu är det bara att sätta igång med våra nya affärsplaner och med lite annat tänk än tidigare. 
Ska bli spännande att se vad det kommer att bjuda på i det fortsatta arbetet!

Då jag varit med och startat det kvinnliga företagarnätverket här i Mjölby tillsammans med Mats och nu Åsa på Företagscentrum, fick jag ikväll en jättefin tackblomma för mina insatser.
Oh så glad och överraskad jag blev!


Hjärtan på tråd.... visst är den fin!

Passade perfekt i vårt TV-rum, där vi både läser och tittar på TV i våra sköna fotöljer med fårskinnsfällar.

På vårt fina brickbord.
 

Här sitter jag gärna och läser, Tranströmmer har sin givna plats. Blir så inspirerad och flera av mina tavlor har vuxit fram ur Tranströmmers dikter - bl a Havets Bibliotek som är en favorit bland hans Haikudikter.


Nu börjar man få helgkänning och det är första gången jag är hel-ledig på ett tag, så jag ska unna mig att vara mycket i ateljén!

Ha det gott kära vänner!
Kram Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar