tisdag 12 februari 2013

Sen i starten

Minnet är bra.... men kort....

Har just insett att jag inte visat bilder från julreportaget här hemma, som Fotograf Anne-Charlotte Andersson med den underbara bloggen Fyra årstider - mitt liv på landet har gjort.

Det är himla roligt att få jobba med detta "yrväder" och fantastiska stylist - hon är sååå inspirerande!
Vi bubblar och pratar, man kan inte annat är trivas som fisken i vattnet tillsammans med denna kreativa kvinna!
Du är otroligt inspirerande Lotta!

Så här kommer bilderna - och temat är JUL :)
Passar bra, eftersom jag hela tiden pratar VÅR, fniss....
och Lotta själv är i Marocko och njuter av sol o värme!
Ett väldigt spännande land att besöka, hoppas hon har det lika härligt som vi hade det där!


Tidningen kom ut i november (tror jag...)


Det blev riktigt mysigt i trädgården!
Tänk så enkelt - egentligen - att fixa lite trädgårdsmys, mitt i vintern. Det enda som behövs är värmande dryck, lite tillugg och goda vänner.

  
Vår glasveranda som jag älskar att fixa till både inför julen och inför vår/sommar. Årstidernas växlingar börjar alltid på glasverandan! Här sitter vi gärna och läser eller fikar när det är tillräckligt varmt.


Dukning i vårt vardagsrum
Det är härligt när man kan samla familjen i vårt gamla Nationalromantiska hus från 1912.
Mycket själ finns i huset och man mår gott här!

Nu blir det en lugn hemmakväll och en ny trädgårdstidning med inspiration för våren och sommaren!

Mys och Pys!

Kram på er alla!
Pernilla 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar